Akupunktúra tapasztalatok, vélemények..

Akupunktúra tapasztalatok, vélemények..

Van tapasztalata az akupunktúráról?

2016. április 09. - Külföldi hazaküldő

Kedves Olvasó!

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy végre a "felhasználók", azaz a betegek pártatlan és saját! tapasztalatokon alapuló véleményét ismerhessük meg az ősi kínai akupunktúráról.

Bevallom még bizakodó vagyok, de elég sok akupunktúra körülmény/faktor aggaszt, ezeket fogom taglalni. Az első: miért nincsen minden akupunktúrás honlapon semmilyen információ a sikeresség százalékáról, mondjuk főbb betegségekre lebontva, lehetőleg a betegek email-es elérhetőségével, ha annyira megy a gyógyítás??? Én betegként simán hozzájárulok, hogy a 2. vagy 3. email-címemet és tapasztalataimat is közzétegyem más gyógyulni vágyók számára! Nem valós személyes adatokat kell megadni.

akupunktura.jpgNagyon kíváncsi vagyok az akupunktúra tapasztalatokra, mert sajnos a kínai orvoslás honlapjain alig találunk visszajelzéseket, persze, amit fent hagynak, az mind pozitív előjelű, de az semsok egyébként, néhány darab per honlap.

Én magam is járok jelenleg akupunktúrára, elég drágán, de ami nekem szemet szúrt, az az, hogy akit én kérdeztem betegtársaim közük, az mind nemleges választ adott, a "javult - e már" kérdésemre? Szóval most már tényleg nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi az igazság.

Igazándiból egy valamirevaló kínai vagy akár magyar, hagyományos kínai orvoslással foglalkozó internetes oldalon, azaz a gyógyítók weboldalain én evidensnek tartanék statisztikákat, de ez az akupunktúrás "gyógyítók" részéről nem ilyen evidens.

Én betegségre vagy legalább betegség csoportra  lebontva tenném ki az eredményeket vagy fiaskókat az oldalamra, ha hiteles kínai orvosnak szeretnék látszani.

Megkérek tehát mindenkit, aki akupunktúrás kezelést, esetleg más hagyományos kínai gyógymódot kapott, hogy itt a vélemény rovatban jelezze számunkra, hogy milyen betegségre, milyen kezelést kapott és egytől tízes skálán milyen fokú gyógyulást észlelt magán.

Az akupunktúra ára

A másik fontos körülmény/faktor a hagyományos kínai orvoslás kapcsán a díjazás vagy ár, azaz az akupunktúrás kezelések alkalmankénti eléggé borsos ára. Gondoljunk bele: a kínai orvos kb. 3-5 percet foglalkozik velünk, már megy is a másik beteghez, majd 20-30 perc múlva visszajön eltávolítani a tűket. Ezért ma Budapesten 5-10 ezer Ft-ot kérnek el!! Sok! Nagyon!

Mikor rákérdeztem, hogy ezért ha már ezért a kicsit sem megterhelő és nem is hosszú időt igénybevevő munkáért elkérnek 5-10 ezer Ft-ot, akkor van-e valamilyen visszatérítés, ha semmilyen gyógyítást nem ér el a kedves kínai orvos...  Nos, persze semmilyen mértékű visszatérítés nincsen, azt mondja a kínai orvosunk, hogy a magyar gyógyászatban sincsen, ugye? De az nem iyen ilyen drága okos emberem, az megy a tb-ből!

Esetemben egyébként nem ígérnek semmit! Egyik kínai orvos(ő magyar volt mellesleg) az esetleges! javulást 5-6 alkalomtól, a  kínai kínai orvos 20 alkalomtól, de a fő kínai profeszor egyenesen 80 alkalomtól prognosztizálta! 80X6 ezer Ft, az ugyebár 480 000 Ft, de ők persze semmilyen garanciát nem vállalnak, még mondjuk az összeg felét vagy harmadát sem adnák vissza. Szerintem ez igen szomorú és magáért beszélő hozzáállás.

A cikket még bővíteni fogom, de akinek van akupunktúra tapasztalata vagy legalább akupunktúra árakat tud mondani, azt mindenképpen megköszönöm.

Megjegyzem egyébként, hogy eddig 4 kínai orvossal találkoztam, mind más akupunktúrás pontokon szúrt...Kérdésemre a válasz: végtelen akupunktúrás pont variációval lehet gyógyítani egyazon betegséget... Ez is eléggé ruganyos állítás, igaz? De úgy legyen, csak legyen javulás, mert én még hiszek az akupunktúrában.

Én egyébként fülzúgásra keresek enyhülést, amire egyébként létezik több amerikai klinikai kísérlet, amik közül van, amelyik eredményes és van, amelyik eredménytelen klinikai kísérletekről számol be.

Íme, eredményes egyszeres vak kísérlet linkje:

Akupunktúrás kezeléseim száma

Kezeléseimet 2016. 04.28-án kezdtem. Eddig 6 kezelésnél tartok, aminek darabja 7000 Ft, az orvos kb 3-5 percet foglalkozik velem alkalmanként.. eddig nincsen javulás! 2016.05.09.

Akupunktúra beszámoló, tapasztalataim folytatódnak itt:

Ami eléggé nevetséges, hogy kipróbáltam mind az 5 orvost a Dr. Eőry Ajándok féle gyógyító centrumban és minden "orvos" más helyre szúrt!! Na, nem 100 %-ban, mert kb. 20 helyre szúrtak testszerte, de alig volt közös pont! Nagy akupunktúrás királyok! 

Az is nagyon tetszett, hogy a legkisebb licit volr 20 alkalom 7000 Ft-jával,de a kínai profeszor, a neve nem jut eszembe, de majd kikeresem, ő 80 lazán alkalmat bírt mondani a barma! 

A lényeg 10 alkalom után zérus változás volt! Eddig itt tart az akupunkturás kalandom! Az a szép, hogy mindent elvállalnak, semmiről nincsen statisztikájuk vagy betegbeszámolók, netalántán Facebook vagy blog oldal,ahol igazi betegek véleményeit olvashatnánk. Tehát megismétlem:egyik akupunkturás vállalkozónak sincsen élő Facebook oldala! Szerintem ez a bizonyíték, hogy az akupunktúra egy humbuk, nem értékelhető gyógyászatnak. Egyébként gondoljunk bele: ahová az akupunktőr szúr vagy masszíroz(akupresszúra), azok a testünk meridiánjai... Fizikailag ezeket a meridián vonalakat nem lehet megtalálni, tapintani, látni, megnézni vagy bemérni! Csak a kínai azt mondja, hogy márpedig ott vannak!

Ezekről van szó, meridiánok vagy energiacsatornák:

meridianok.jpg

 

Na, ezeket nem lehet semmilyen műszerrel kimutatni vagy esetleg boncoláskor megtalálni! Nem fut ott ideg vagy valami, ez bizony csak a nagy kínai csoda!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akupunktura-tapasztalatok-velemenyek.blog.hu/api/trackback/id/tr228581512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Perie79 2016.11.06. 16:04:45

Szia! Nem jártam még akupunktúrás kezelésen, ellenben majd' egy évig minden nap volt fülzúgásom. Olyasmi volt, mintha galambok búgnának a fülemben. Éjszaka is alig tudtam tőle aludni. Kiderült egy vérvételből, hogy polycithemia verám van, aminek ez az egyik tünete. 1 év után elmúlt a fülzúgás magától, de jött helyette más tünet sajnos. Vérképet nézetnék a helyedben.

vásárfia 2017.01.16. 15:06:39

2016 tél elején 17 db. akupunktúrás kezelést vettem fel 6000 forintos egységáron, de látva az eredménytelenséget abba hagytam a kezeléseket, pedig nagy hittel fogtam bele.
MACKÓ.

Külföldi hazaküldő 2017.02.15. 17:02:28

Köszönöm a véleményeket, én 11 alkalom után abbahagytam, javulás sehol nem volt, össze-vissza , azaz eltérő helyekre szurkáltak az eltérő"orvosok".

Külföldi hazaküldő 2017.02.15. 17:15:53

@Perie79: Szia! Köszönöma véleményedet! Nos,én sportolok,vérképem,érrendszerem kiváló, 50 körüli a nyugalmi pulzusom. Van nyaki meszesedés, talán az. De, hogy az akupunktura egy nagy humbuk, az tuti.

Külföldi hazaküldő 2017.02.15. 17:17:20

@vásárfia: Kedves Mackó! ha nem titok,milyen betegséget próbáltálakupunktúrával kezeltetni? Bár így név nélkül nem hinném,hogy lehetnek titkok.. Köszönöm a véleményed!

vásárfia 2017.02.19. 10:00:48

@Külföldi hazaküldő: Kedves Ismeretlen! Az akupunktúrával kapcsolatos tapasztalatomat kizárólag azért írtam ennyire szűkszavúan, mert szerettem volna felhívni az ilyen kezelések iránt érdeklődők figyelmét arra, hogy nagyon könnyen megeshet, hogy a remélt gyógyulásból semmi sem lesz. Én öt-hat éve alvásproblémával küszködöm, melyekre különböző altatókat szedek, azonban a szervezetem már annyira megszokta az altatókat, hogy már egyáltalán nem képesek szerepüket betölteni. Tehát az alvásproblémám gyógyítására találtam ki az akupunktúrás kezelést, ezért az interneten kerestem erre a kezelésre specializálódott szakorvost. Több lehetőség közül választottam egy kínai orvost, aki kizárólag akupunktúrával gyógyít, és rövid vizsgálat után azt mondta, hogy néhány kezelés után megszünteti az alvásproblémámat. A kezelési sorozat a múlt év utolsó negyedévében történt heti két alkalommal, de javulást sosem észleltem, bár az orvos is csodálkozott rajra, hogy esetemben semmi javulás nem történik. Amikor már azt is elmondta, hogy legtöbb esetben 3-4 kezelés után már eredményes szokott lenni a beavatkozás. Ezek után én úgy döntöttem, hogy a tizenhét kezelés után már én tovább nem vagyok hajlandó kísérletezni és legközelebb már nem jelentem meg a következő időpontjára. Pedig én laikusként őszintén hittem az akupunktúrába, és nagyon vártam, hogy eredményes lesz ez a beavatkozási sorozat. Mackó

Külföldi hazaküldő 2017.05.09. 22:36:28

@vásárfia: Köszönöm a véleményt/beszámolót az ön akupunktúra tapasztalatairól

RÓZSASZÍNBLÚZ 2017.09.13. 09:56:52

Bizony rám is rámférne egy valamilyen kezelés ,mivel évek óta zúg a fülem, egyx a víz forr, jelenleg egy riasztó hangja hallható.Ennek ellenére nem fordultam orvoshoz.Majd kinövöm:)
Az Akupunkturás kezeléseim száma bekezdésnél valami sántit. Ha 2016 04,28 kezdte a kezelést, akkor
2016,04,09-én nem lehetet eredmény
süti beállítások módosítása